Rövid cégbemutató
A Csiki-Bege Kft. 100 %-ban magyar magánszemélyek tulajdona.
Alakulás: 1993. február 22.
A cég alkalmazottainak létszáma: 74 fő.
Éves nettó árbevétele 3 milliárd forint.
2000-ben az első magyarországi ISO-minősített FIAT-képviselet.
2003-ban bevezette az ISO 14001 tanúsított környezetirányítási rendszert.
2003-ban Integrált minőségirányítási rendszer bevezetése.
2005-ben a Csiki-Bege Autoplaza megnyitása, amely ugyancsak kisteherautó-specialista
Tevékenységeink
1993 óta minőségi használt autók kereskedője
1995 óta bérautó szolgáltató
1999 óta FIAT - IVECO márkaképviselet, márkaszerviz.
2000 óta az Elnagh lakóautógyár képviselete
2000 óta flotta-autóparkkezelő
2000 óta Thermo King és Carrier hűtőberendezések márkaszervize
2003. szeptember 1-jétől a Volánbusz partnereként Magyarországon először, modell értékű menetrend szerinti buszjáratokat indít Veresegyházán és további 7 település kistérségében
2003 novemberében a veresegyházi székhelyén egy modell értékű fogászati centrumot nyit: iskolafogászat, fogszabályozás és egyéb, teljes körű fogászati ellátást nyújtva, Veres-dent Fogászati Központ névvel
2004 márciusában telephelyet nyit Budaörsön, Rent a Car tevékenysége kapcsán
Cégbemutató
A Csiki-Bege Kft. 1993 februárjában került cégbírósági bejegyzésre. A cég 100 %-ban magyar tulajdonú, Dr. Csiki-Bege Lajos ügyvezeto és Dr. Csiki-Bege Zsuzsanna tulajdona.
A kezdetek
A Magyarországon akkoriban már megmutatkozó igény a 3,5 t alatti jó minőségu kisteherautókra olyan piaci rést jelentett, amelyet a cég akkoriban (és mondhatni napjainkig is) sikeresen foglalt el.
Hazai beszerzési forrás hiányában, a holland és német importból származó kisteherautókra egyre nagyobb igény mutatkozott, hiszen a hazai utakon közlekedő Barkasok és Zuk-ok nem voltak alkalmasak a vállalkozások szállítási feladatainak megoldására.
Jó termékekhez egyedi Csiki-Bege szolgáltatások
1995-ben a piacon egyedi fél éves használtautó-garanciát vezet be, amit az általa értékesített gépjárművekhez biztosít ügyfelei számára. A Kft. akkori telephelye az M3-as autópálya kivezető szakasza - Széchenyi u. sarok.
1996-ban bérautós szolgáltatást indít minőségi használt autókkal.
1997 márciusában telephelyváltás és bővítés kapcsán a Tengerszem u. 59-be helyezi telephelyét az M3-as autópálya bevezető szakaszára, melyet az évek során kétszeresére bővít
1997-től biztosítások és finanszírozások közvetítését indítja be.
Új korszak kezdete - márkakereskedőként
1999. október 28. egy három és fél hónapos saját bonyolítású beruházás keretében megnyitja Fiat és Iveco márkakereskedését és szervizét
2000-ben műszaki vizsgaállomás, környezetvédelmi vizsgahely és eredetvizsgáló állomásként kezd működni a telephely
2000 augusztusában - a Fiat dealer-hálózatában elsőként, alapos és hosszú előkészítő munka után - ISO-9002-es minősítést kap
2000-ben a 40 szereplős Fiat márkakereskedői hálózat kishaszonjármű-eladásaiban már 12%-os piaci részesedést szerez
2002-es évben a szolgáltatási paletta bővül, Carrier Transicold és Thermo-King márkaszerviz, illetve Pannon GSM beszerelő muhely
2002 októberében a vevői igények hatására a használt személyautós üzletág is beindul
Több lábon- több profilban
2003 februárjában a cég tulajdonosai megvásárolnak a veresegyházi önkormányzattól egy veresegyházi ingatlant, amelyen november végén megnyitnak egy modell értékű, 7 rendelős fogászati központot.
2003 szeptemberében, a VOLÁN partnereként, az országban elsőként menetrend szerinti kistérségi személyszállítást indít 16-20 fős buszokkal
2004 márciusában a budai oldalról, illetve nyugat-magyarországról a céghez kötődő ügyfelek kiszolgálásának tökéletesítésére Budaörsön új telephelyet nyit, amellyel bérautós, valamint használt autós üzletágának vonzáskörzetét jelentős mértékben kiterjesztette.
2004 nyarán egy Európában is egyedülálló vállalkozás, a Csiki-Bege Autoplaza építésébe kezd, amely 5 + 1 szinten kínál majd olasz, német és japán autókat, motorkerékpárokat, valamint olyan szolgáltatásokat, amelyek a mindennapi ügyintézéshez nyújtanak színvonalas, igényes megoldásokat (bank, posta, biztosítás, utazási iroda, autós iskola stb.), illetve olyan szabadidős tevékenységeket, amelyeket a terület hosszú évek óta nélkülözni kénytelen (étterem, bowling, biliárd, fitness, wellness). A létesítmény átadását 2005 első negyedévére tervezi.
2005. április 15. Megnyílik az Autoplaza.
2005. június: Mitsubishi márkakereskedés nyílik.
2005. november: Alfa Romeo szalon nyílik az Autoplaza-ban
Az Autoplaza szakmai oktatások, tréningek központjául is szolgál: itt kap helyet több nagyobb cég oktatóközpontja, továbbá a 150 főt befogadó konferenciaterem alkalmas mind a cég belső, mind külső autós szakmai képzéseire is.
Amire büszkék vagyunk
Márkakereskedői tevékenységünk eredményeként kiemelten magas piaci részesedést értünk el: a hazai FIAT kishaszonjármű eladások mintegy 25 %-át, a DUCATO eladások mintegy 30-35 %-át egyetlen telephelyén megvalósítva mondhatja magáénak a cég.
A cég történetének elmúlt 11 évében több, mint tízezres elégedett ügyfélkört tudott maga köré építeni és sikeresen megtartani. Köztük egyre nagyobb szerepet kapnak a nagy flottával rendelkező ügyfelek, amelyek ily módon sok szálon, vásárlással, szerviz-igénnyel, hosszú távon kötődnek a Csiki-Bege Kft.-hez.
A cég növekedése nemcsak számokban, de humán erőben mérve is rendkívül nagy léptékű, ennek ellenére a fluktuáció az egészségesnek mondható szinten maradt, a cég vonzereje és munkaerő-megtartó képessége pozitívnak mondható.
Sikerünk titka
Ügyfeleink mondják: Ha teherautó - akkor Csiki-Bege!
Soha olyan fontos és hatékony nem volt a személyes ajánlás, mint éppen napjainkban és éppen az autós piacon. A hosszú évek során egyre szélesedő ügyfélkör tudatos építése a legmegtérülőbb vállalkozásunk. A cég növekedésével párhuzamosan, mindig az ügyfél szempontjait előtérbe helyezve igyekeztünk befolyásolni a piacot. Menedzsmentünk marketingszemlélete sikerünk legfontosabb tényezője.
Sok ügyfelet megszerezni - inkább pénz kérdése. Az igazi attrakció: meg is kell tartanunk őket! Erényt kovácsolni a hibáinkból, a reklamációkból, folyamatosan mérni magunkat az ügyfeleink tükrében - ez az, amivel elértük, hogy ügyfeleink mintegy 75-80 %-a visszatérő vásárlónk.
Jelszavunk sokáig az volt: mindig egy lépéssel a piac előtt járni. A kínálati piac "farkastörvényei" azonban erre is rácáfoltak: ma már igényt kell ébresztenünk a vevőben, jó termékeket és szolgáltatásokat kínálva felé.